پیج یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس به شکلی باورنکردنی در حال افزایش فالوور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
یک روزنامه شاخص آمریکایی اعلام کرد که در ۱۸ ماه گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر از نظامیان روسیه و اوکراین در جنگ کشته یا زخمی شده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از نیم میلیون عنوان مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیک صادر شده است.
در اولین روز برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ تعداد ۵۴۲ هزار و ۱۰۲ داوطلب سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر به رقابت می‌پردازند؛ به این ترتیب که کنکور گروه آزمایشی ریاضی و انسانی، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیر برگزار می‌شود و داوطلبان گروه آزمایشی هنر نیز عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه به رقابت می‌پردازند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در خیابان میرداماد، خبر داد.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال نیم میلیون نفر در شرکت های دانش بنیان کشور طی سال گذشته خبر داد.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال زایی نیم میلیون نفری شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد روسیه قصد دارد برای یک حمله همه جانبه در بهار هزاران نیروی نظامی دیگر را بسیج کند.
کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می گیرد.
رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون کنار گذاشته شود.
نیم میلیون دلار برای تمرین و خانه‌نشینی دیاباته در پرسپولیس!
بوریس بکر، تنیسور سرشناس، به دلیل فرار مالیاتی به زندان محکوم شده اما در دوران مرخص درآمد قابل توجهی کسب کرد.
هند با هدف مشارکت در اقدمات سازمان ملل متحد در راستای مقابله با تروریسم، نیم میلیون دلار به این نهاد کمک کرد.
وزیر آموزش و پرورش از والدین خواست از دوره‌های تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت استقبال کنند تا بتوانند کودک را متعادل، سلامت و موفق تر تربیت کنند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فقط در تهران بیش از نیم میلیون مسکن خالی داریم و صاحبان خانه‌های خالی ابایی ندارند که خانه‌هایشان خالی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ